Aankomst in Cambodja

29 september 2017 - Phnom Penh, Cambodja

Na die "cliffhanger" van gisteren, toch maar ff een update: ik ben met een uiteindelijke vertraging van anderhalf uur in Phnom Penh in Cambodja aangekomen, met mijn bagage. Er waren meer vluchten naar Bangkok vertraagd en daar hebben we netjes op gewacht. Douane en visum regelen ging erg soepel, daar had ik wel wat vragen verwacht omdat ik nog geen terug reis heb gepland. Maar niets van dat alles, een visum voor 30 dagen gekregen die ik daarna kan verlengen.
De eerste indruk van het guesthouse is positief, ze hebben een erg leuk terras op de eerste verdieping en dan scoor je bij mij pluspunten. De kamer is ook prima met een groot, goed bed. Vanmiddag ff getest met een powernap.
Een kort gesprekje gehad met Kim (man), mijn contactpersoon van de stichting. Hij gaat me morgen een beetje wegwijs maken in Phnom Penh. Vooruitlopend daarop hier al allerlei soorten vis gegeten in een restaurant in de buurt, dat was erg lekker. De dag afgesloten met een wandeling van een dik uur naar de rivier (Mekong) en terug en een prima pilsje op het terras. Toen moest ik met enige weemoed aan mijn directe collega's denken die vandaag/vannacht de jaarlijkse teamactiviteit hebben. Jongens, laat ze smaken.😋🍺🍖

1. Anja:
    29 september 2017
    Ziet er top uit geniet er van ik hoop dat je er veel van opsteekt.
  2. Wim en Will:
    30 september 2017
    Ziet er zeker goed uit. Geniet ervan.
  3. Cor &Riky Hikspoors:
    30 september 2017
    Leuk openingsverhaal, wij kijken uit naar je volgende verhalen met mooie foto's. Wij wensen je veel plezier tijdens de rest van je vakantie.
  4. Door:
    2 oktober 2017
    Ziet er goed uit, daar moet het wel een tijdje vol te houden zijn. 😌 😘 😘 😘
  5. Hans:
    2 oktober 2017
    Jan, we hebben hartelijk gelachen om de foto van je eerst Angkor pilsje. Wij hebben aan je gedacht tussen het Segwayen, bijlwerpen en bubble-voetballen door. Leuk verhaal, ziet er luxe uit daar!