Welkom op mijn reisblog!

25 september 2017

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    25 september 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Wies:
    26 september 2017
    Wij wensen je een hele fijne reis, met mooie nieuwe ervaringen en vele nieuwe mensen op je pad. En natuurlijk niet geheel onbelangrijk een veilige thuis komst.
  3. Cor &Riky Hikspoors:
    Fijne reis geniet ervan
  4. Toon & Franka:
    26 september 2017
    Jan geniet er van en we kijken uit naar jou ervaringen (verslagen ). Grtjs en leer ze daar maar een lesje Engels.
  5. Iet en Jac:
    Jan, wij wensen jou een hele fijne en leerzame rijs toe. Geniet van al het mooie wat op je pad verschijnt en snuif de cultuur van dit land op.
    Een goede rijs en veilig weer thuis.
    Groetjes Iet en Jac.
  6. Door:
    27 september 2017
    Een hele mooie, fijne en veilige reis gewenst. Geniet er maar van en een behouden thuiskomst. Veel liefs en een hele dikke knuffel.
  7. Piet en Tiny:
    28 september 2017
    Hoi Jan,
    Fijn dat je je reis-ervaringen met ons wilt delen. Wij wensen jou een mooie veilige reis toe met heel veel fijne momenten, liefs van ons